«اما واتسون» برای حفظ تناسب اندام خود چه کارهایی را انجام می دهد؟

واسه اینکه بازیگری بتونه در نقش یکی از پرنسسای شرکت دیزنی حضور پیدا کنه لازمه که از خصوصیات خاص شخصیتی و ظاهری بهره مند باشه.

«اما واتسون» هم واسه بازی در نقش «بل» در فیلم «دیو و دلبر» هم از این جریان مستثنی نبوده. ایشون از جمله بازیگرانیه که به خواسته های خود دست پیدا می کنه و واسه این کار هم تلاش زیادی می کنه.

ایشون باید انرژی کافی واسه اجرای بخشایی چون سوارکاری رو می داشت پس مجبور به پیگیری رژیم غذایی و انجام تمرینای ورزشی خاصی بود. چیزی که اون واسه اجرای نقش خود در فیلم نامبرده انجام داد، خیلی هم از زندگی واقعی ایشون به دور نبود.

بعضی از برنامه هایی که اون واسه حفظ تناسب اندام خود انجام داد تا در نقش «بل» به موفقیت برسه رو با هم تقدیم حضوتون می کنیم:

۱- در مورد معنی حقیقی نقش «بل» توضیحات تکمیلی داد

از اونجایی که شخصیت «بل» یه دختر سوارکار بود که ییلاقای فرانسه رو با اسب می پیمود به جای پوشیدن کفشای تخت مخصوص باله، چکمهای سوارکاری به پا کرد.

بعضی از صحنه های این فیلم به درستی تکنیکی بودن و نیاز به تمرین فراوون و غیر قابل تحمل داشتن که بعضی وقتا حدود یه ماه به طول می رسید و واتسون با تلاش خود از پس تموم اونا برآمد.

اون در مصاحبه ای با «اینترتینمنت» میگه: “با اینکه کار سخت و گرون بود اما نتیجه پایانی نشون داد که ارزش تموم این دشواریا رو داشت.”

۲- روز خود رو با مصرف پروتئین کافی شروع می کنه

«اما واتسون» که یکی از طرفداران غذاهای مکزیکی است و خود هم در منزل اینجور غذاهایی رو جفت و جور می کنه، در صبحونه خود رو از غذاهای مکزیکی الهام میگیره.

ایشون به «ماریا کری» گفت: “غذای مکزیکی مورد علاقه منه و واسه خودم گوآکاموله، سالسا، نیمرو و تورتیلا جفت و جور می کنم که هم راحت و هم بسیار خوشمزه س.”

۳- از سه فوت وفن ورزشی کمک میگیره

این مطلب را هم بخوانید :   رهایی از انرژی های منفی

«اما واتسون» حدود یه ساعت در باشگاه ورزش می کنه بعد در کنار مربی بدنسازی خود «امیلی درو»، حدود نیم ساعت تمرینای مربوط به تناسب اندام رو هم انجام میده.

برنامه این مربی بدنسازی بر سه پایه استواره: حرکات کششی، قدرتی و بی جنب و جوش. حرکات کششی در کشیده به نظر رسیدن اندام اون موثره.

حرکات قدرتی واسه تقویت و صاف نگه داشتن عضلات شکم و پا کاربرد داره و در آخر هم ورزشایی با جنب و جوش کمتر مثل تمرینای یوگا و مدیتیشن رو انجام میده.

۴- ترفند صبحونه انگلیسی رو در دورهمیای دوستانه دنبال می کنه

یکی از ترفندهای اون واسه وقتی که با دوستانش دور هم جمع می شن اینه که واسه دوری از نوشیدن نوشیدنیای پرکالری از ترکیبات صبحونه انگلیسی یعنی سوسیس و لوبیای پخته استفاده می کنه.

۵- در کنار فعالیت بدنی، فعال اجتماعی بودن رو هم تمرین می کنه

یکی از دلایلی که واتسون پیاده روی می کنه، اینه که اندام مناسبی داشته باشه که تازگیا این کار رو با هدف دیگری هم دنبال می کنه.

ایشون به جای اینکه دائم موبایل خود رو به دست بگیره، با خود کتاب حمل می کنه و عقیده داره که با این کار میشه فرهنگ استفاده دائم از موبایل رو با در دست داشتن چیز مفیدتری جانشین کرد.

۶- دائم از بعضی از مکملای دارویی استفاده می کنه

ایشون که یکی از ستارگان فیلمای «هری پاتر» هم هستش از مکملای «امگا ۳» هم استفاده می کنه.
براساس یافته های پژوهشای انجام شده در دانشگاه «مریلند»، این مکمل از تورم بدن جلوگیری به عمل آورده و خطر دچار شدن به بیماریای قلبی رو هم کم می کنه.

مثل خانوم واتسون «ویتامین ث» هم مصرف می کنه تا به افزایش سیستم ایمنی بدن خود کمک کنه.
خصوصا وقتی که واسه اجرای نقش در فیلمایی چون «دیو و دلبر» که دائم در سفره باید از سیستم ایمنی بدن خود مراقبت بیشتری کنه.

Related posts