کمپرسور هوای قابل حمل پزشکی – چگونه کار می کند

 

 

کمپرسور هوای قابل حمل پزشکی – چگونه کار می کند

هوای فشرده در تعداد زیادی از کاربردها از جمله صنعت پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود. کمپرسورهای هوای قابل حمل پزشکی منبع تغذیه با کارایی بالا را برای روش‌های جراحی کارآمدتر و سیستم‌های انتقال هوا ارائه می‌کنند و در عین حال عملکرد بی‌صدا را برای تجربه بهتر بیمار ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپرسورهای پزشکی و دندانپزشکی قابل حمل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چگونه بیماران را متقاعد کنیم که تمیز کردن دندان های حرفه ای ضروری است؟

چرا از کمپرسور هوای قابل حمل پزشکی استفاده کنیم؟

یک کمپرسور قابل حمل پزشکی و دندانی را می توان برای طیف وسیعی از عملکردها از جمله برداشتن سنگ از کلیه یا مثانه یا برای جراحی های ارتوپدی جزئی برای ترمیم آرنج تنیس بازان یا خار استخوان استفاده کرد.

در دندانپزشکی از کمپرسور دندانی برای نیرو دادن به ابزارهای مته کاری و پولیش و همچنین برای تمیز کردن و خشک کردن دهان بیمار برای تسهیل درمان دندانپزشکی استفاده می شود.

کمپرسورهای هوای قابل حمل برای کاربردهای پزشکی و دندان‌پزشکی ایده‌آل هستند، زیرا معمولاً مشخصات کوچکی دارند و می‌توانند به‌طور محتاطانه روی میز کار یا در کنار صندلی‌های دندانپزشکی برای راحتی بیمار و ارگونومی بهتر برای پزشکان دندانپزشکی قرار بگیرند. همچنین در مقایسه با ابزارهای برقی برای داشتن فضایی آرام تر، ساکت هستند.

پیش از این، برای عملکرد بهتر، قطعات کمپرسور هوا باید با روغن روغن کاری شوند. با این حال، با نوآوری های اخیر در فناوری، اکثر کمپرسورهای دندانپزشکی قابل حمل و طبی فاقد روغن بوده و دارای سیستم تصفیه هوا برای مطابقت با استانداردهای بهداشتی و ایمنی هستند.

این مطلب را هم بخوانید :   برند نیوز

کمپرسور هوای پزشکی قابل حمل چگونه کار می کند؟ کمپرسور هوای قابل حمل پزشکی و کاربرد آن
اصل اساسی ایجاد هوای فشرده شامل وارد کردن مقادیر فزاینده هوا به داخل مخزن ذخیره با مکانیسم های مختلف است. افزایش فشار هوا در مخزن ذخیره انرژی پتانسیل ایجاد می کند که سپس می تواند به انرژی جنبشی تبدیل شود تا از ابزارهای برقی مانند مته ها، فایل ها یا دستگاه مکش استفاده شود.

اکثر کمپرسورهای قابل حمل پزشکی یا دندانپزشکی از مکانیزم پیستونی رفت و برگشتی برای فشار دادن هوا به مخزن ذخیره استفاده می کنند. این مکانیزم از یک پیستون متحرک استفاده می کند که دارای دریچه ای برای کنترل جریان هوا است. هنگامی که پیستون در مسیر پایین قرار دارد، هوا به داخل محفظه کشیده می‌شود، سپس در حرکت بالا، انتهای مخالف را به داخل مخزن ذخیره می‌کند.

منبع :

https://maghalateisi.ir/چگونه-بیماران-را-متقاعد-کنیم-که-تمیز-کر/

Related posts