مزایای ساندویچ پانل ضد حریق چیست ؟ + { لیست قیمت به روز  1401}

این مورد در مکانهایی اتفاق میافتد، که امکان ساخت محل سکونت برای کارگران و یا مهندسین وجود ندارد از کانکس مسکونی استفاده میشود،یا نیاز به ساخت کارخانه وجود دارد،ولی ساخت این مورد به طول میانجامد ،بنابراین از کانکسها استفاده میکنیم. افزایش استفاده از پانل در پروژه های ساختمانی باعث کاهش هزینه های ساخت و افزایش سرعت در ساخت گردد. ساندویچ پانل سازه ای پیش ساخته بوده که به دلیل سرعت در نصب و اجرا از جایگاه والایی در صنعت ساخت و ساز برخوردار است. ساندویچ پانل ها سازه های پیش ساخته آماده می باشند که در امور ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که شرکت کارن در شهر تبریز دارای نمایندگی نمی باشد، از تمام کسبه هایی که در حوزه تولید و نصب ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی فعالیت دارند، در صورتیکه واجد شرایط جهت دریافت نمایندگی باشند می توانند برای همکاری با کارن سازه اقدام نماید. ضریب هدایت حرارتی آجر ۲۸ برابرضریب هدایت حرارتی پلی اوریتان، ۲۴ برابر ضریب هدایت حرارتی پلی استایرن و ۱۸، برابر ضریب هدایت حرارتی پشم شیشه می باشد از این مقایسه نتیجه می گیریم که آجر نسبت به این عایق ها دارای انتقال حرارت بسیار بالایی است.

در سال های اخیر استفاده از سازه های پیش ساخته و سازه هایی که با سرعت بالا ساخته می شوند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، در اصل اکثر سازه های از پیش ساخته بوسیله متریالی به نام ساندویچ پانل ساخته می شوند، ساندویچ پانل ها متشکل از دو لایه ورق و ما بین آن فوم عایق هستند، که فوم مخصوص (پلی اورتان) به وسیله چند میکرون پرایمر با ورق های (گالوانیزه یا آلوزینک یا آلومینیوم) تحتانی و فوقانی چسبندگی قطعی برقرار می کنند. از آنجا که تفاوت زیادی در ضخامت چسب بین مناطق چسبندگی خوب (داشتن لایه چسب جداگانه بسیار نازک) و مناطق چسبندگی “بد” (که فاصله بین فولاد و فوم بسیار بیشتر است) مشاهده شد. همانطور که می دانید پانل ساندویچی دارای تنوع رنگ و طرح بالایی بسیار بالایی می باشند، به همین دلیل است که کاربردهای گسترده ای پیدا کردهاند و برای اکثر مکان ها مناسب هستند.

پوشش سقف زیپ پانل

پانلهای ساندویچی پلی استایرن دارای قیمت کمتری نسبت به دیگر عایقهای موجود در بازار هستند و این قیمت کم به دلیل کیفیت و کاربرد کمتر آنها نسبت به دیگر عایقها است. شرکت ماموت و نمایندگان معتبرش در این استان نیز دارای نمونه کار های بسیار بزرگ و عظیمی هستند، که نشان از نفوذ و کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد. از جمله مناطق بسیار زلزله خیز ایران، بخش غرب و شمال غرب کشور از جمله تبریز می باشد که بر روی گسل های خطرناکی قرار دارند. اما به دنبال همین امر پوشش سقف زیپ پانل در نظر دارند تا از ویژگی های مثبت ساندویچ پانل نیز بهره مند شوند. ویژگی های منحصر به فرد آنها موجب شده تا به سرعت بتوانند جایگزین مصالح قدیمی همچون آجر، سیمان و … در هر شهر حداقل یک نمایندگی از شرکت ماموت مستقر است،تا مشتری بتواند به صورت مستقیم و با سرعت عم بیشتری کار خود را پیش ببرد. جهت خرید این ورق ها در تبریز می توانید ابعاد مورد نظر خود را به صورت آنلاین وارد کرده از قیمت و نحوه ی خریداری آن مطلع گردید. امروزه استفاده از روش خرید به صورت اینترنتی بسیار مقرون به صرفه بوده و می توان محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت بازار تهیه نمود.

 

ساندویچ پانل در تبریز در انواع مختلف با توجه به اقلیم و کاربری مورد نظر قابل سفارش است. کارن سازه یکی از شرکت های با تجربه در زمینه تولید و نصب انواع پانل در کشور است. کارن سازه برای راحتی کار هموطنان و مشتریان، خرید ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی را بصورت آنلاین انجام می دهند. شرکت کارن سازه دارای مرکز فروش ساندویچ پانل در تبریز و دیگر استان ها بوده و هم چنین مشتریان می توانند خرید ساندویچ پنل به صورت آنلاین را از سایت گروه صنعتی کارن انجام دهند. ساندویچ پانل ها به دو صورت خط تولید پیوسته (continuous) و غیر پیوسته (discontinuous) تولید می شوند. در ساخت سردخانه ها و کارخانه های صنعتی و نیمه صنعتی، انبار و سوله های ذخیره سازی، مجتمع های ورزشی – تفریحی، کانتین جهت اسکان موقت، ساخت کانکس های یخچال دار در حمل و نقل بستنی و مواد خوراکی فاسد شدنی، ساخت دیوار و سقف سالن های تولیدی کارخانه ها و کارگاه ها، تولید مخازن دو و چند جداره، درمانگاه های موقت و صحرایی هلال احمر جهت امداد رسانی به افراد در مواقع بحرانی، ساخت مدارس در مناطق روستایی، سالن های ورزشی چند هزار نفری سرپوشیده، سقف و دیوارهای کاذب، دیوارهای مخصوص پارتیشن بندی در واحد های اداری، تعمیرگاه های سیار مکانیکی، کابین حراست و نگهبانی، نمازخانه های بین راهی، استخرهای سرپوشیده و سرویس بهداشتی صحرایی، سردخانه های مخصوص ذخیره سازی گوشت و لبنیات، منازل مسکونی و ویلایی، باشگاه های ورزشی، سازه های صنعتی و واحدهای آموزشی کاربرد دارد.

این مطلب را هم بخوانید :   مقایسه صرافی های ارز دیجیتال که ایران را تحریم کرده اند

پوشش سقف

اجرای پوشش دقیق ساندویچ پانل سقفی دیواری سردخانه ای به سقف و دیواره سوله سازه های فضایی در تمام نقاط ایران. انواع ساندویچ پانل شامل ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل سردخانه ای را با نام های پنل ساندویچی ، ساندویج پانل ، پانل ساندویچ ، ساندویچ پنل ، ساندویج پنل ، پانل ساندویج و … پوشش سقف ساندویچ پانل در انواع مختلف دیواری و سقفی حدودا به یک میزان استفاده میشود.ساندویچ پانل ارزان و ساندویچ پانل دست دوم هر دو در شهر تبریز به راحتی از طریق ماموت قابل خریداری و سفارش است تا همه مشتریان با هر شرایط مالی بتوانند،این ساندویچ پانل های ماموت را تهیه کنند. به عنوان مثال این اتاق ها باید عایق خوبی در برابر گرما باشند تا از به هدر رفتن انرژی به میزان چشمگیری جلوگیری نماید. برای هر ماده مورد استفاده در تماس با مواد غذایی ، باید اطلاعات علمی کافی وجود داشته باشد تا ثابت کند که استفاده از آن بی خطر است. حتی این امکان را به شما می دهند تا سازه خود را جابجا کنید.

 

از لحاظ ساختاری، ساندویچ پانل یک سازه چند لایه می باشد که جنس این لایه ها از ترکیبات و مواد مختلف ساخته شده است. و تعداد دیگری از معادن که باعث توجه صنعت گران و زمین شناسان به این منطقه از کشور پهناورمان گردیده است. کارن سازه یکی از شرکت معتبر و شناخته شده در سطح کشور است. تیم فعال کارن سازه در این استان همه نوع خدمات نصب و اجرا پانل و سایر موارد را انجام می دهد. که این تعداد شامل ۸۳۲ کارگاه صنعتی بوده که این استان از این لحاظ، ۵٫۹۹ درصد از کل کارگاههای صنعتی ایران را به خود اختصاص داده است. همچنین شهر اسکو نیز دارای کارگاه های زیادی است و ۶ درصد از کارگاه های کشور را به خود اختصاص داده است، به همین دلیل بیشترین سازه ها و ساختمان پیش ساخته در آذربایجان شرقی از جمله تبریز و سایر مکان های ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرند. در استان آذربایجان شرقی ۴۳۴۱ کارگاه تولیدی فعالیت میکنند. آذربایجان شرقی یکی از بزرگ تربن و پر جمعیت ترین استان های ناحیه شمال غربی ایران محسوب می شود. آذربایجان شرقی یکی از استان های بزرگ و پرجمعیت کشور محسوب می شود.

زیپ تک

از این نوع سازه های آماده در ساخت ساختمان ها،کارخانهها، سولهها و بسیاری از صنایع کشور زیپ تک به دلیل وزن سبک،عایق حرارت در برابر سرما و گرما،عایق صدا،مقاومت در برابر مواد شیمیایی، قیمت مقرون به صرفه و عمر بالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دوطرف به دو لایه ی مستحکم محدود شده است و در وسط یک لایه عایق قرار دارد که ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد.ساندویچ پانل ها به دو گروه ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می شوند که با فوم پلی اورتان ، پلی استایرن و پشم سنگ تولید می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارها و تیغه های آجری و سفالی می باشند. ساندویچ پانل های سقفی همانطور که گفتیم در دو مدل ساندویچ پانل ذوذنقه و ساندویچ پانل سفالی می باشند و برای اجرا و نصبش باید به مراحل نصبش و نکاتش اشراف داشته باشیم تا از پس این کار بربیاییم . این نوع ساندویچ پانل بیشتر مناسب برای دیوارها و پارتیشن های داخلی در پروژه های مختلف با ضخامت ۴ الی ۶ سانتیمتر می باشد که دارای دو رو ورق آلوزینگ دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینگ از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل میباشد که با ایجاد شیار روی آنها استحکام فشاری را میتوان تا حد مطلوبی بالا برد.

Related posts