مواردی که هنگام خرید املاک باید در نظر بگیریم

املاک

 

اشتباهات خرید خانه برای اولین بار رایج است، و در حالی که بسیاری از آنها معامله بزرگی نیستند، برخی از آنها می توانند فاجعه آمیز باشند و منجر به تاخیرهای ناخواسته در فرآیند و مسائل مالی در مسیر شوند. در این مقاله، 15 مورد از رایج ترین اشتباهات خریداران خانه جدید را بررسی می کنیم و چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید.

اگر برای آن صبر داشته باشید، این شما را به سمت استخر بزرگتری از املاک و مستغلات باز می کند. استفاده از فهرست‌های خارج از بازار نیز می‌تواند به شما کمک کند تا واسطه‌ها را کنار بگذارید و از پرداخت هزینه‌های غیر ضروری اجتناب کنید. سایت‌های آنلاینی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فهرست‌های داخل و خارج از بازار را جستجو کنید.

پیدا کردن مکانی برای تماس با خانه می تواند بسیار چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. با گزینه‌های بسیار و موارد زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است تصمیم بگیرید که چه نوع مسکنی برای شما یا خانواده‌تان مفید است، دچار مشکل شوید. اگر به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر از یک خانه مجزای مجزا هستید و از اشتراک دیوارها با همسایگان خود مهم نیست، ممکن است بخواهید یک خانه شهری را در نظر بگیرید.

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش مجدد آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات یکی از داغ ترین راه های جدید برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شما امروز است. در بین سرمایه گذاران در هر سن و علاقه ای محبوب است. تامین مالی جمعی به شما این امکان را می دهد که پول خود را به صورت آنلاین با دیگران برای خرید ملک (یا سهمی از دارایی) به صورت گروهی جمع کنید و روشی قانع کننده برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با بهره برداری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد خرید خانه کمی شبیه انتخاب همسر است. اگر خوب انتخاب کرده باشید، می تواند یک مسابقه ساخته شده در بهشت باشد. اما اگر در یک هوس عاشقانه غرق شده اید یا در مورد مزایای مسابقه بیش از حد فروخته شده اید، ناراحتی ممکن است رخ دهد.

وقتی مردم می گویند خانه یک سرمایه گذاری است، معمولاً در مورد سرمایه خانه صحبت می کنند . چیست، چرا آن را می خواهید و چگونه می توانید بیشتر از آن استفاده کنید؟ در ادامه

قیمت مسکن مهر پردیس 

بخوانید تا بدانید که چرا ساخت و ساز ارزش سهام مهم است و چگونه می توانید آن را با خانه خود انجام دهید.

تصمیم گیری در مورد محل خرید ملک بعدی یک تصمیم مهم است. آیا باید خانه ای نزدیک به خانواده خود داشته باشید؟ یا اینکه یکی را در ساحل، کوهستان یا شهری که دوست دارید ترجیح می دهید؟ مهم است که در مورد مکان ها با همسر و سایر اعضای خانواده که ممکن است در این تصمیم مشارکت داشته باشند صحبت کنید. از آنجا، زمانی را صرف تحقیق در مورد بهترین محله های محلی کنید. با یک مشاور املاک محلی شریک شوید تا بهترین مناطق را برای خانه دوم پیدا کنید.

مانند بسیاری از چیزها در ایالات متحده، خانه های آمریکایی بزرگ هستند. ظاهراً ما نیز فضای خود را بیشتر از والدینمان دوست داریم. بیایید تاریخچه مختصری از اندازه خانه را مرور کنیم: در سال 1973، اولین سالی که در حال حاضر اطلاعات سرشماری ایالات متحده در دسترس است، میانگین مساحت یک خانه در ایالات متحده 1660 فوت مربع بود. تا سال 2015، میانگین مساحت یک خانه به 2687 فوت مربع افزایش یافت ، اگرچه از آن زمان، شروع به کاهش کرده است.

فروش واحد مسکونی در تهران 

خانه مدل یک ملک نمایشی است که برای نمایش کار یک سازنده خانه به خریداران احتمالی در نظر گرفته شده است. این طرح، پلان طبقه، ارتقاء و امکانات خانه های جدید ساخت و ساز بالقوه در حال توسعه را به نمایش می گذارد. خانه های مدل می توانند انواع مختلفی از سبک های خانگی داشته باشند.

من برای فروش خانه و خرید خانه جدید در بازار هستم. اگر می خواهید دور شوید، بازار فروش خوبی است، اما من به دنبال ماندن در آن منطقه هستم. من قصد دارم درآمد حاصل از خانه فعلی خود را صرف پیش پرداخت خانه جدیدم کنم تا وام مسکن ماهانه خود را کاهش دهم. در حالی که میانگین قیمت خانه برای نیازهای من 1 میلیون دلار است، خانه فعلی من به این میزان فروخته نخواهد شد. من نگران این هستم که بتوانم خانه جدید را حداقل به همان قیمتی که آن را خریداری کرده‌ام، بفروشم که زمان انجام آن در آینده فرا می‌رسد داده های بازار مسکن در این هفته شواهد بیشتری از رکود ارائه کرد. انجمن ملی مشاوران املاک روز پنجشنبه گفت فروش خانه های موجود در ماه سپتامبر برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافت . انجمن ملی سازندگان خانه روز سه شنبه گفت، در همان ماه، اعتماد سازندگان خانه به پایین ترین حد خود از روزهای اولیه شیوع همه گیر سقوط کرد و روز چهارشنبه، داده های اداره سرشماری نشان داد که سازندگان خانه به شدت تعداد خانه هایی را که در آن شروع به ساخت کرده اند کاهش داده اند. نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد بازار مسکن سابقاً در حال از دست دادن ارتفاع است. طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، فروش خانه در شش ماهه کاهش داشته و نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. 1 قیمت‌ها شروع به پیروی از این روند کرده‌اند، داده‌های Redfin نشان می‌دهد که فروشندگان بیشتری قیمت‌ها را کاهش می‌دهند و خریداران خانه با جنگ‌های پیشنهادی کمتری مواجه می‌شوند. 2

صاحبخانه‌ها می‌توانند اجاره بیشتری را دریافت کنند : به اطراف منطقه خود نگاه کنید. اگر تعداد زیادی املاک مناسب برای حیوانات خانگی وجود نداشته باشد، مستاجران گزینه‌های کمتری خواهند داشت و ممکن است بتوانید اجاره‌های کمی بالاتر را در صورت اجازه حیوانات خانگی به دلیل افزایش تقاضا بپردازید.

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش مجدد آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر 
این مطلب را هم بخوانید :   معرفی برخی دستگاه های آزمایشگاهی پرکاربرد با انواع و کاربرد شان

اگر می خواهید اجاره املاک سرمایه گذاری خود را شروع کنید ، باید در مورد رسیدگی به نیازهای مستاجران خود و اطمینان از سودآوری کسب و کار خود جدی باشید. آن چیز ها چه معنی ای می دهند؟ در اینجا برخی از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد مدیریت املاک اجاره ای بدانید آورده شده است.

اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید، مزایای زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد – به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین دارایی ها در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر به تازگی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کرده اید، یادگیری در مورد انواع مختلف سرمایه گذاری در دسترس شما می تواند کمی سخت باشد. درک انواع مختلف سرمایه گذاری املاک و مستغلات و نحوه عملکرد آنها اولین قدم است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید پول خود را کجا بگذارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش مجدد آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

برای دریافت دید عمیق تر از بازارهای خاص، با یک مشاور املاک کار کنید. یک نماینده می تواند لیستی از خانه های اخیرا فروخته شده را به شما بدهد تا بتوانید ببینید که خریداران در مناطقی که می خواهید خرید کنید چقدر پول می پردازند.

زمانی که شما در ملکی دارای نفع مالکیت هستید، نسبت به ملک مورد نظر ادعایی دارید. با انواع مختلفی از منافع مالکیت که انواع مختلفی از مسئولیت ها را ایجاد می کند، یک دقیقه وقت گذاشتن برای درک انواع مختلف مالکیت ضروری است.

در بالای هر چیزی که باید داشته باشید، احتمالاً چیزهای خوبی نیز در لیست شما وجود دارد. ایجاد تعادل بین این خواسته ها کار ساده ای نیست – اما تجزیه و تحلیل تمام جوانب مثبت و منفی یک ملک می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شگفتی پرهزینه ای در این راه وجود ندارد.

 

بسیاری از ایالت ها در قوانین مالک و مستاجر خود، حمایت هایی را برای قربانیان خشونت خانگی لحاظ می کنند. مستاجرانی که قربانی خشونت خانگی شده اند ممکن است حق فسخ قرارداد اجاره خود را بدون مجازات داشته باشند. معمولاً، عمل خشونت آمیز باید در گذشته نزدیک اتفاق افتاده باشد، معمولاً در سه تا شش ماه گذشته. 10

اگرچه املاک اجاره ای باعث ایجاد درآمد غیرفعال برای صاحبان خانه می شود، اما به دور از سرمایه گذاری دستی نیست. وقتی خانه خود را اجاره می کنید، فقط به دیگران اجازه نمی دهید در آن زندگی کنند. شما همچنین مسئولیت نگهداری چندین ملک را بر عهده می گیرید. این بدان معنی است که با این موارد منفی برخورد کنید:

Related posts