مواردی که درباره طلاق و مهریه حتما باید در نظر گرفته شود

پایان نامه رشته حقوق

طلاق توافقی چیست ؟از جمله انواع طلاق ، می توان به طلاق توافقی اشاره کرد که در آن زوج ( مرد ) و زوجه ( زن ) ، بنا بر هر علت و دلیلی با یک دیگر به این نتیجه می رسند که ادامه دادن زندگی مشترک برای آن دو مقدر نمی باشد ، و به همین سبب تصمیم می گیرند تا از یک دیگر جدا شوند یا به اصطلاح طلاق بگیرند .
وکیل آنلاین حضانت ، باید اشاره کند که ممکن است در برخی موارد ، والدین فرزند به هر دلیلی طلاق بگیرند و جدا شوند ، در چنین وضعیتی مسئله حضانت ، یک مسئله مهم و حیاتی خواهد بود که باید در مورد آن تصمیم گیری شود .
حضانت یعنی چه ؟حضانت ، در واقع به معنای پرورش و نگهداری کردن از فرزند یا فرزندان ، می باشد . از جمله مهم ترین دغدغه های والدین ، تربیت و نگهداری کردن از فرزندشان پس از متولد شدن می باشد و به تبع ، این مسئله در هنگام طلاق و جدایی ، تبدیل به مسئله ای مهم و قابل بحث خواهد شد
اگر زن تمکین نکند می تواند از همسر خود جدا شود ؟ و یا این که اگر زن تمکین نکند می تواند از درخواست عسر و حرج خود استفاده کند ؟تهران طلاق ارائه مشاوره رایگان در زمینه طلاق و مهریه
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه درخشان در زمینه مسائل حوزه خانواده ، آماده ارائه خدماتی مثل مشاوره حقوقی ، قبول وکالت ، و … به عموم مردم می باشد .
سه بار طلاق یا سه طلاقه کردن :از جمله روش های متارکه و جدایی زوجین از یک دیگر ، عبارت است از طلاق.سه بار طلاق  یا سه طلاقه کردن ، با طلاق عادی بسیار متفاوت می باشد .
وکلای موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، از جمله برترین و متخصص ترین وکلا می باشند ، که در زمینه مسائل گوناگونی در حوزه حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه و نحوه دریافت آن ، حضانت و شرایطی که باعث سلب حضانت می شود ،‌ مهریه و طرق مطالبه نمودن مهریه ، و … ) آماده ارائه دادن خدماتی حقوقی ، به عموم مردم هستند .
مراحل درخواست طلاق توافقی:بدون وکیل توافق زوج و زوجه می باشد . چه زوج و زوجه بخواهند وکیل بگیرند و چه نخواهند ، هر دو طرف باید به طلاق رضایت داشته باشند و بر سر مسائلی همچون : نفقه ، مهریه ، حضانت فرزند یا فرزندان مشترکشان  ، و … با یک دیگر به توافق برسند .
وکیل حضانت در شمال تهران ، وکیلی متخصص و کار بلد می باشد که در این خصوص علاوه بر دارا بودن دانش کافی ، دارای تجربه نیز هست .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه مسائل حقوق خانواده ، و با بهره گیری از وکلایی متخصص و ماهر این نوید را به مراجعه کنندگان خود می دهد که ، با تخصص و تجربه و … ، غیر ممکن ترین امور ، انجام خواهد شد .
وکلای موسسه حقوقی موفق و معروف تهران طلاق ، جزء با تجربه ترین و کارکشته ترین وکلای تهران می باشند ، که در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی مثل : مهریه ، حضانت ، جهیزیه ، طلاق ، نفقه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) سال ها به طور جدی فعالیت کردند و پرونده های موفق بسیاری‌ نیز ، داشتند .
حضانت فرزند زیر ۷ سال با چه کسی می باشد . باید نکته ای را متذکر شد . در صورتی که زوجینی که قصد جدایی و طلاق دارند ، دارای فرزندی زیر ۷ سال می باشند که در واقع ، نه رشید محسوب می شود و نه حتی به سن بلوغ رسیده است ، در چنین وضعیتی به سبب حساسیت سنی فرزند زیر ۷ سال و همچنین به سبب وابستگی زیاد به مادر ، باید فرزند پیش مادرش باشد . بنابراین حضانت فرزند زیر ۷ سال ، با مادرش می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از برترین موسسه های حقوقی ست که دارای برترین و با تجربه ترین وکلا در زمینه مهره طلاق و.. می باشد.
نمونه دادخواست تامین خواسته مهریه.در واقع درخواستی می باشد که خواهان یک دعوا از دادگاه مربوطه به عمل می آورد ، و ضمن درخواست مذکور ؛ از دادگاه تقاضا می کند که به اندازه خواسته او ، از اموال خوانده دعوا توقیف شود تا از تضییع اموال ، تا زمان صدور حکم جلوگیری شود .
رجوع به مهریه پس‌ از طلاق توافقی :مهریه از جمله حقوق مالی زوجه ( زن می باشد ) که پس از انعقاد عقد نکاح ، می تواند هر زمان که تمایل داشته باشد از زوج ( مرد ) ، مطالبه کند .
وکیل آنلاین طلاق در واقع نخست بهترین راهکار برای ارائه دادخواست طلاق را به شما پیشنهاد می‌کند.مؤسسه تهران طلاق متعهد به ارائه بهترین خدمات مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین مدنی است.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه مفید و درخشان ، و همچنین با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق ، آماده ارائه خدمات به عموم مردم ، در زمینه حقوق خانواده ( طلاق و انواع آن ، مهریه زوجه و نحوه مطالبه آن ، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه فرزندان و اقارب و نفقه زوجه ، شرایط حضانت از فرزند و شرایط سلب حضانت فرزند از والدین ، و … ) می باشد .
انواع نفقه چیست ؟باید افزود که انواع نفقه عبارت است از : ۱ / نفقه زوجه : که مرد ملزم است تا به همسرش نفقه بپردازد ، یا به عبارت بهتر زوج باید هزینه پوشاک ، خوراک ، هزینه های متناسب با وضعیت زن ، و … را بپردازد . ( البته با دو شرط به زن نفقه تعلق می گیرد : اول این که : عقد نکاح زوج و زوجه ، دائم باشد . و دوم این که : زن از همسرش تمکین کرده باشد ) .
انتقال سند قبل از مطالبه مهریه .بسیاری از مردان هستند که برای فرار از دین ، از شیوه های مختلفی استفاده می کنند . از جمله معمول ترین این شیوه ها ، می توان به معاملات صوری اشاره کرد ‌.
آیا مهریه به روز حساب می شود ؟ لازم است بدانید که مهریه از جمله حقوق مالی زن محسوب می شود ، که به محض جاری شدن صیغه عقد نکاح ، زوجه مالک آن مهریه خواهد شد و مرد ملزم می شود که ، هر زمان که زوجه مهریه اش را مطالبه کرد  مهریه او را ، پرداخت کند.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه در زمینه حل و فصل مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه انواع خدمات در این زمینه ، به عموم مردم است .
اگر خانم قصد دریافت مهریه ی خودرا از مرد داشته باشد، مطابق با قوانین حاکم، از دو طریق دادگاه خانواده و اداره ی ثبت اسناد و املاک(اجرای ثبت) می تواند اقدام قانونی جهت وصول مهریه ی خود انجام دهد.
این مطلب را هم بخوانید :   فروش انواع آهن آلات
گروه وکلای تهران طلاق

Related posts