راهنمای خرید دکوری منزل

 

آیا دوست دارید اتاق های از کجا دکوری بخرم خود را مانند یک طراح داخلی حرفه ای به هم بچسبانید؟ نکات حرفه ای ما به شما کمک می کند لوازم تزئینی عالی را برای هر اتاقی در خانه خود انتخاب کنید.

شماره 1: کیفیت را به کمیت انتخاب کنید

شما می توانید بسیاری از لوازم  از کجا دکوری بخرم  جانبی اتاق ارزان قیمت را به صورت آنلاین و در فروشگاه های بزرگ محلی خود پیدا کنید. مشکل این است که این قطعات به صورت انبوه تولید می شوند – بنابراین، معمولاً ارزان به نظر می رسند.

به‌جای پر کردن اتاق‌های خود با تعداد بی‌شماری از قطعات ارزان (و ظاهر ارزان) تولید انبوه، فقط روی چند لوازم تزئینی با کیفیت بالا از فروشگاه مبلمان زیبای محلی خود سرمایه‌گذاری کنید. وقتی صحبت از لوازم جانبی به میان می آید، معمولاً کمتر است. ممکن است برای قطعات منحصر به فرد و از کجا دکوری بخرم خوش ساخت هزینه بیشتری بپردازید، اما تاثیر بسیار چشمگیرتری بر دکوراسیون منزل شما خواهند داشت.

شماره 2: به نسبت فکر کنید

یک اثر هنری بزرگ زمانی که از کجا دکوری بخرم روی یک دیوار کوچک قرار می‌گیرد ناخوشایند به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ همین امر در مورد فرش تمبر پستی که در یک اتاق نشیمن با ابعاد عظیم قرار داده شده است – مقیاس به نظر درست نمی رسد.

تناسب برای موفقیت آمیز کردن لوازم جانبی خانه بسیار مهم است. هنگام انتخاب لوازم اتاق، باید اندازه فضاهای نشیمن خود را در نظر بگیرید. قطعاتی را پیدا کنید که از نظر مقیاس مطابقت داشته باشند، و دکوراسیون خانه شما متعادل و راحت خواهد بود.

شماره 3: رنگ و بافت را در نظر بگیرید

قبل از اینکه برای خرید بیرون بروید، به اتاق‌هایی که قصد دارید لوازم جانبی را دارید نگاهی بیندازید. وقتی با لوازم تزئینی می‌کنید، رنگ‌ها و افت‌های اصلی وسایل خانه از کجا دکوری بخرم شما اهمیت دارد.

این مطلب را هم بخوانید :   راه اندازی بک لینک

برای مثال می‌توان از لوازم تزئینی برای افزودن کنتراست در اتاق‌های پر از رنگ‌های خنثی استفاده کرد، به‌عنوان مثال، رنگ‌های پررنگ در سراسر فضا جذابیت بصری ایجاد می‌کنند.

همچنین باید لوازم اتاق بافت دار را در نظر بگیرید. افزودن یک فرش شگ، بالش‌های پرزدار یا پنجره‌های روان ممکن است بهترین راه برای جمع کردن یک اتاق باشد.

شماره 4: لوازم تزئینی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

مهمتر از همه، انتخاب لوازم تزئینی از کجا دکوری بخرم خود را فقط بر اساس ظاهر آنها در فضای زندگیتان قرار ندهید – فقط باید با قطعاتی که دوست دارید تزئین کنید.

از این گذشته، شما هر روز به این قطعات نگاه خواهید کرد. بنابراین، منطقی است که اقلامی را انتخاب کنید که با سلیقه، شخصیت و سبک شما مطابقت داشته باشد. با موارد دلخواه خود همراه شوید و دکوراسیون خانه بازتاب واقعی شما خواهد بود.

وقتی عاشق وسایل خانه خود باشید، از فضای زندگی خود لذت بیشتری خواهید برد. برای کمک در مورد لوازم جانبی، از فروشگاه مبلمان خانه Guild Hall، فروشگاه برتر طراحی داخلی شمالی یوتا دیدن کنید. طراحان داخلی حرفه ای ما می توانند دکوراسیون منزل شما را با لوازم تزئینی عالی همراه کنند. برای شروع، امروز از نمایشگاه بزرگ سالت لیک سیتی از کجا دکوری بخرم ما دیدن کنید.

Related posts