اندروید پارسی (دانلود بازی و برنامه اندروید )

 

سایت اندروید پارسییک وبسایت ایرانی با کلی بازی و برنامه های اندروید می باشد. می توانید از این سایت به عنوان یک منبع بروزبرای دانلود بازی های اندرویدی و برنامه های مختلف و محبوب استفاده نمایید. آدرس سایت https://androidparsi.ir می باشد که می توانید با کلیک بر روی آن به سایت مرجعه نمایید.

 

دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده :

آیا تا به حال در مورد آن فکر کرده اید؟ با منابع نامحدود خود در بازی کلش اف کلنز می توانید یک اکانت اولیه قدرتمند بسازید. به عنوان مثال، در ابتدا ساختمان ها را به ترتیب ارتقا دهید. پس از آن مراقب سربازان سطح بالا باشید و حملات جالب و هیجان انگیزی را در این بازی انجام دهید.

یکی از موارد موجود در بازی اگرچه شبیه به نسخه اصلی است. زمان زیادی برای ساخت و ارتقاء ساختمان ها صرف می شود، اما در نسخه های غیر رسمی زیر چنین نیست. این می تواند بسیار مهم باشد. زیرا ساخت و سازها بدون زمان تمام می شود و کار به سرعت پیش می رود.

در ادامه باید بگوییم که سرورهای موجود برای دانلود شامل Clash of Magic، Plinx، O Hero، Clash Null و بسیاری سرورهای به روز دیگر هستند که هر کدام قوی و پایدار هستند. البته باید بگوییم که هنگام آپدیت بازی ها باید نسخه جدید را روی هر کدام از سرورهایی که استفاده می کردید دانلود و نصب کنید.

 

بازی فوتبال 2012  :

2012 PES Soccer Game 2012 PS (فوتبال حرفه ای) Elon 12 یک بازی ورزشی حرفه ای و بهترین شبیه سازی فوتبال در سال 2012 است. من نسخه های مختلف و پیشرفته ای از این بازی را که توسط کونامی عرضه شده است، در طول این سال ها دیده ام. این بازی برای کنسول ها و سیستم عامل های مختلف در دسترس است.

این مطلب را هم بخوانید :   پخش پیچ و مهره

هر پلتفرم سبک و کیفیت تولید متفاوتی دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، کونامی یکی از بهترین بازی‌سازان در تاریخ پلتفرم‌های مختلف است. او سال ها پیش کار خود را آغاز کرد. در واقع می توانید بهترین ها را در بازی های ساخته شده توسط این شرکت مشاهده کنید.

 

ماشین اسپرت 3  :

دانلود بازی ماشین اسپرت 3 با لینک مستقیم در نسخه ها و ورژن های مختلف از وبسایت اندروید پارسی قابل دریافت و نصب است. امیدواریم از دانلود و نصب بازی لذت ببرید. ماشین اسپرت 3 یکی از بازی های محبوب ماشین سواری و رانندگی است.

 

 

 

 

 

 

Related posts