انگیزه قوی برای کاهش وزن | چاقی

انگیزه قوی واسه کاهش وزن

خیلی اوقات، تنها چیزی که واسه موفقیت لازمه، اینه که در اجرای برنامه تون با انگیزه بمونین. شما به چه روشی واسه رژیم گرفتن انگیزه تون رو حفظ می کنین؟ و وقتی احساس کنین که دیگه نمی تونین ادامه بدین چه می کنین؟

 

همین نگرانی باعث شده تا واسه حفظ انگیزه ام در روز، کارایی رو انجام دهم. دوست دارین با این راه ها آشنا شید؟

 

۱. خودتون رو وزن کنین

اولین کاری که هر صبح انجام میدم، اینه که خودمو وزن می کنم. هیچی نسبت به اینکه از خودم دید مثبت داشته باشم، نمی تونه منو بیشتر سرحال کنه. این کار، منو از جلو رفتن به سمت موفقیت یا شکست آگاه می کنه.

هم اینکه همیشه متوجه این موضوع هستم که هنوز در حال تلاشم، پس از فکر و خیال منفی هم به دور می مانم.

۲. دفتر ثبت وقایع خورد و خوراک داشته باشین

من سرگذشت تلاش ام واسه رعایت رژیم غذایی و کاهش وزنم رو تو یه دفترچه آنلاین، نگهداری می کنم. شاید روزی به بقیه انگیزه بده. اهدافم، درگیری ام، تجربیاتم، نقل قولای انگیزشی، لیریک آهنگا یا پیامایی که بنظرم کمک کننده هستن رو در دفترچه ام می نویسم.

خوندن دفترچه ثبت وقایعم به من یادآوری می کنه که هدفم چقدر مهمه و کمک می کنه تا انگیزه ام رو حفظ کنم.

۳. ده فرمون رژیم غذایی رو همراه خود داشته باشین:

  • هیچوقت صبحونه رو ندیده نگیر
  • دست کم ۴ لیوان بزرگ در روز آب بنوش تا از سلولیت در امان باشی
  • هیچوقت شکر نخور، فقط عسل!
  • هیچوقت نوشابه نخور
  • هیچوقت سیگار نکش
  • هر روز نیم ساعت ورزش کن
  • هر روز میوه بخور
  • قهوه نخور، مگه اینکه در شرایط خاصی باشی
  • همیشه نگرشی مثبت داشته باش
  • و هیچوقت اجازه نده به گرسنگی بیفتی

۴. تصاویر انگیزشی بگیرین

من تصاویری انگیزشی هم گرفتیم و سراسر خونه اونا رو چسبونده ام. هنوز تصویر لباس شنای مورد علاقه ام که باعث شد سبک زندگی سالمی رو شروع کنم، نگاه داشتم. این تصویر رو روی یخچال چسبونده ام تا وقتی که به سمتش میرم به من اخطار دهد پرخوری منو از اهدافم دور می کنه.

هم اینکه تصویر آخرین عروسی ای که رفتم رو هم دم دستم دارم. با اون لباس زیبایی که به تن کرده بودم، دیگه برگشت اون ۷ کیلویی که کم کرده بودم، برام مثل یه کابوسه!

۵. در کلوبای لاغری ثبت نام کنین

هیچی بیشتر از این انگیزه بخش نیس، که تجربیاتتون رو، با مردم دیگری که نیاز دارن سبک زندگی شون رو بهبود بخشن، به اشتراک بگزارید. رویدادهای ورزشی، رژیمای شخصی، تمرینای گروهی، سمینارهای سلامتی و چیزای دیگه ای به جز اینا، همه به شما کمک می کنن تا ذهن و روحتون سالم بمونه.

کمک به بقیه، به شما یادآوری می کنه که واسه رسیدن به هدفتون چقدر تلاش کردین. پس شمام به من بگید که چیجوری انگیزه تون رو بالا نگاه می دارین؟ دیدگاه هاتون رو با ما به اشتراگ بذارین. یکی اینجا هست که واقعا به انرژی دو چندانی واسه ادامه راهش نیاز داره.

.

منبع : banookade.ir