دانلود پایان نامه

براساس اعلام مرکز مطالعات نوآوری­های مالی، اینترنت می­تواند انقلابی را در نحوه ی انجام فعالیت های تجاری و کسب و کار سبب شود. اینترنت این کار را به کمک روش­های ذیل انجام می­دهد:

تحریک رقابت بیشتر در بر خدمات بانکی با پذیرش افراد جدید، شفاف کردن قیمت­گذاری، و افزایش سطح توقعات مالی

انتقال توازن قدرت به سمت عرضه­کنندگان خدمات بانکی از راه فناوری، تخصص بازاریابی و جداکردن آن از مهارت­های سنتی و ساختارهای  هزینه­ای

قدرت دادن به مشتریان از راه فراهم آوردن امکان دستیابی مستقیم آنان به اطلاعات بازار و کنترل بیشتر بر معاملاتشان

حذف محدودیت­های جغرافیایی

وقتی به صرفه­جویی در هزینه­ها  می­نگریم متوجه می­شویم که مجازی کردن ارائه خدمات از راه اینترنت اجباری است. تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیده است که در حوزه­ی ارائه خدمات مالی اینترنت مقرون به­صرفه­تر از دیگر روش ها است.

از آنجایی که اینترنت توان کاهش هزینه­ها، افزایش رضایتمندی و ارائه­ی اطلاعات به مشتریان را دارد پس این مشتریان هستند که بیشترین سود را می برند آنها قادرند تا وارد بازارهای الکترونیکی شده معاملات را چک کنند معاملات مدنظرشان را انجام دهندو حتی حسابهای بانکی خود را اداره نمایند.

دانلود پایان نامه